كفراوي
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Ezlb9t10


KaFRaWY ... EXPRESS YOUR SELF
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MiXoLoGY
المدير العام
المدير العام
MiXoLoGY

تاريخ التسجيل : 18/10/2010

العمر : 29


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Empty
مُساهمةموضوع: بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره   بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالخميس 3 فبراير 2011 - 16:28



ايه تعليقك علي الكلام دا؟؟؟؟




I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that's not why I love you
And I, I like the way, you're such a star
But that's not why I love you
You're so beautiful
But that's not why I love you

I'm not sure you know
That the reason I love you
is you, Being you, just you


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره 420173_2888798867354_467759300
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.kafrawy.tk
MaI
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
MaI

تاريخ التسجيل : 26/10/2010

العمر : 27


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Empty
مُساهمةموضوع: رد: بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره   بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالخميس 3 فبراير 2011 - 17:54


أكد امس الكاتب الصحفي بلال فضل ان هذه صحفية معروفة في احد الجرائد المصرية القومية ومعروف عنها انها ليست على مستوى المصداقيه بالمهنة واكد علي ان هذه الصحفية تقوم بالتمثيل والخداع علي قناة المحور التى يملكها حسن راتب حيث له مصالح بذلك
فعلا الموضوع ده فاجأنا كلنا امبارح بجد
وانا نقلت رد بلال فضل والله اعلم اين الحقيقه
تسلم يا طارق
الـــلــهـــم انـــك أعــلـــم بــحــالــنــا فـــأصــلــحــه يــــارب الـــعــالـــــمــيــن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Empty
مُساهمةموضوع: رد: بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره   بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالسبت 5 فبراير 2011 - 3:12

صح يامي زي ماقولتي هي صحفيه ف الاهرام وطلع ده كله تمثيل
وغلط كده ع قناه المحور ع فكره عشان كده هتفقد مصدقيتها
تسلم ياطارق ع الخبر


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Empty
مُساهمةموضوع: رد: بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره   بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالسبت 5 فبراير 2011 - 14:46

على فكرة الصحفية دى من الاهرام

وكده غلط اووووووووووووووووووووووووووووى ع قناه المحور

ربنا يستر على البلد من النوعية الى زى دى

فى الاول والاخررررررررررررررررر

الله اعلم فعلا الحقيقة اية وفين

وشكرا يا طارق

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MiXoLoGY
المدير العام
المدير العام
MiXoLoGY

تاريخ التسجيل : 18/10/2010

العمر : 29


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Empty
مُساهمةموضوع: رد: بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره   بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالسبت 5 فبراير 2011 - 15:22

انا سمعت بلال فضل في دريم بيقول كدا
بس انا اللي خلاني اثق فيها شويه انها قالت هتجيب ادله
والمثل بيقول خليك مع الكداب ....:d
شكرا علي المرور




I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that's not why I love you
And I, I like the way, you're such a star
But that's not why I love you
You're so beautiful
But that's not why I love you

I'm not sure you know
That the reason I love you
is you, Being you, just you


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره 420173_2888798867354_467759300
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.kafrawy.tk
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Empty
مُساهمةموضوع: رد: بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره   بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالسبت 5 فبراير 2011 - 18:14

وفي ناس قالولي انه تاني يوم فعلا جابت ادله ف البرنامج معرفش جبتهم منين دول


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Empty
مُساهمةموضوع: رد: بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره   بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالثلاثاء 8 فبراير 2011 - 15:03

انا كمان اول مرة اسمع انها جابت الادلة
بس الله اعلم جابتهم منين
سبحان الله

بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Rr2
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Men3em
عضو
عضو
Men3em

تاريخ التسجيل : 03/11/2010

العمر : 28


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Empty
مُساهمةموضوع: رد: بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره   بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالأحد 13 فبراير 2011 - 1:29

ايوه انا سمعت نفس رد مى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MiXoLoGY
المدير العام
المدير العام
MiXoLoGY

تاريخ التسجيل : 18/10/2010

العمر : 29


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Empty
مُساهمةموضوع: رد: بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره   بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالأحد 13 فبراير 2011 - 2:31

يالا جابت مجابتش اهو الدنيا قامت وخلعناه اهو:d




I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that's not why I love you
And I, I like the way, you're such a star
But that's not why I love you
You're so beautiful
But that's not why I love you

I'm not sure you know
That the reason I love you
is you, Being you, just you


بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره 420173_2888798867354_467759300
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.kafrawy.tk
 
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كفراوي :: كلام كـبـــيـر :: اه يا دماغى-
انتقل الى:  
المواضيع الأكثر نشاطاً
دعاء
ʂ₥ῖḼ϶ ツ
مود اعضاء كفراوي
صوره وتعليق
25 يناير.. لمن الكلمة اليوم؟
أشتغالااااااااااااات
ليك هنا رساله ملغومه واللبيب بالإشاره يفهم ...
اوجد الاختلافات بين الصورتين
انت لى!!!!!!!!!
انتصار الشعب التونسي .. والرئيس يغادر البلاد
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
MaI - 2323
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
gege mosa - 2026
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
KoKY - 1883
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
remo nail - 1367
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
JASMEN - 1202
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
MiXoLoGY - 1038
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
abosherif - 452
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
HOoOoDA - 209
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
Nana Afify - 148
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
دودو951753 - 121
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_rcapبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_voting_barبالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره I_vote_lcap 
المواضيع الأخيرة
» أشتغالااااااااااااات
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالخميس 21 يونيو 2012 - 19:00 من طرف DeroOo

» difference between thank you & thanks
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالأربعاء 13 يونيو 2012 - 19:17 من طرف DeroOo

»  الفرق بين العشق والحب
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:36 من طرف DeroOo

»  احلى نكته
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:26 من طرف DeroOo

» الشهيد عاطف السادات
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 20:29 من طرف DeroOo

» دنيا سمير غانم تفرج عن صور خطوبتها
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 19:24 من طرف DeroOo

» تصويت بخصوص قسم للمشاكل
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالأحد 3 يونيو 2012 - 13:42 من طرف DeroOo

» مود اعضاء كفراوي
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:40 من طرف DeroOo

» خمسين معلومة عن الرسول (صلى الله عليه وسلم)
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:38 من طرف DeroOo

» اعقاد غريبه شويه
بالفيديو / مصريه تعترف ان اسرائيل دربت مصريين لكيفية القيام بالثوره Icon_minitimeالخميس 31 مايو 2012 - 18:49 من طرف HaLa ElGheriany