كفراوي
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Ezlb9t10


KaFRaWY ... EXPRESS YOUR SELF
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MiXoLoGY
المدير العام
المدير العام
MiXoLoGY

تاريخ التسجيل : 18/10/2010

العمر : 29


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة   الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالأحد 26 ديسمبر 2010 - 20:13

طالعتنا وكالات الأنباء العالميه منذ عدة أيام بصورة كتيبة
السلام الدوليه

وذلك كتغطيه للحدث الجلل العظيم .. وهى صوره تقليديه كلاسيكيه

تُلتقط فى البيت الأبيض فى الردهه الموصله مابين قاعة
الإجتماعات

ومنطقة المؤتمر الصحفى حيث يتواجد الإعلاميين فى إنتظار خروج
الرئيس وضيوفه

لإلقاء بعض الأسئله عليهم .. المعلوم إجاباتها مسبق




الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 002-mission1


وكعادة الشعب المصرى وسخريته المعهوده قام بعمل مقارنه لطيفه
جداً

لصورة أخذت منذ أكثر من عقد زمنى

لنفس الأطراف .. لنفس المشكله ..فى نفس المكان

ولكن مع إختلاف بسيط لممثلى أطراف القضيه




الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 001-mission1[


وتغير الإطراف لم يجئ بمحض الصدفه

ولكنه نتيجه طبيعيه للتطور وتغيرات الزمن والأحداث

فأحدهم قد أغتيل ، والآخر وافته المنيه بعد صراع مع المرض،

والثالث تم حصاره وتحديد إقامته حتى مماته


والرابع أنهى فترتى رئاسه برفقة مونيكا بولينسكى ثم تبعه آخر

بثمان سنوات حكم


ولكن العزه والدوام لله وحده .. بقى قائدنا العظيم مبارك هو

الطرف الأصيل فى كل المباحثات


المباشره وغير المباشره .. المعلنه والغير معلنه .. المجديه

والغير مجديه


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 003-w-14


المهم أن الصوره رغم أنها نشرت فى كل وكالات الأنباء العالميه

إلا أن الصحافه الحكوميه -القوميه سابقاً- لم ولن تجرؤ على نشر
صوره

للرئيس مبارك وهو يمشى متأخراً عن باقى الضيوف

فالرئيس مبارك فى الصحف الحكوميه هو دائما



الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة S-m-b


الرجل الذى ينصح الرؤساء


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Mubarak2_l


الرجل العسكرى الصارم


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Sm

الرجل الذى يشرح للجميع


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 252190

الرجل الذى يوضح الرؤيه للجميع


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 1264084544

الرجل الذى يُعلم الجميع


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة St-arab_summit_afp-gi_-1_-12

الرجل الذى يُنصت له الجميع


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Congo1

الرجل الذى يعاتب الجميع


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Mubarak8

الرجل الذى يمزح مع الجميع


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة New-o

الرجل الذى يدرب الجميع


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Read-4-all1


وطبعاً لن ننسى القراءه للجميع



________________________________________



ولم يقف الأمر عند هذا الحد .. بل وصل إلى أن الرئيس مبارك من
فرط حكمته

قد أرتبط مع ذكر أسمه فى ذهن المواطن إلى صوره أصبعه

أى نعم

أصبع الرئيس مبارك هو العلامه المميزه ، ورمز الحكمه والموعظه
الحسنه



الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة F-001

فهنا وهو يحذر


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 689127


وهنا وهو يؤكد


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة F-003

وهنا وهو يحدد


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة F-004

وهنا يستخدم أصبعين معاً لأهمية الموضوع


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة F-008

وهنا وهو يهدد الصهاينه بشجاعته المعهوده


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة F-007


حتى المزاح لا يخلو من النصح والإرشاد بنفس الأصبع


________________________________________



ومن الواضح أن موضوع الأصبع الخاص بالرئيس مبارك قد لاقى نجاح
كبير فى وسط

الرؤساء والحكام و الملوك

لدرجه أنه هناك أقاويل حول ان أصبع الرئيس مُعدى

أو بمعنى آخر أنه من فرط الكاريزما الخاصه به يحاول الزعماء
الآخرين أن يحذوا حذوه




الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة F-005

الرئيس الفرنسى يحاول تعلم طريقة الإشاره بالأصبع


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة F-0061


وهنا أوباما يأخذ أولى دروس الأصبع السحرى من فخامة الرئيس


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Kadafi_5983935041


وهنا بعض القادة العرب يحاولون التدرب على حركة أصبع الرئيس

مبارك


فى حضور الأمين العام لجامعة الدول العربية السيد عمرو موسى


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Gamal_mobark_627503149

وكما يقول المثل الإغريقى القديم : أبن الوز عوام

بمقارنة كافة الصور السابقه سنجد أن جمال مبارك هو من أكثر
الناس إجاده

لحركة أصبع الرئيس


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة M-bade3

لدرجة أن المرشد العام لجماعة الإخوان المسلمين السيد محمد
بديع

يقوم ببعض تمارين الأصبع من باب الفأل الطيب


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Profile


لكن دى صورة أشعه إكس – عادى يعنى

________________________________________


المهم نرجع لموضوعنا الأساسى بقى اللى جينا عشانه النهارده


ألا وهو جبن ورعب رؤساء تحرير كل الصحف الحكوميه من أن ينشروا
صوره

للرئيس مبارك وهو يمشى متأخراً بضع خطوات عن أقرانه

فمصر وحاكمها فى كل وسائل الإعلام الحكوميه هم أصحاب الرياده
والسبق دائماً

حتى وإن كانت الرياده فى بضع خطوات فى ردهة البيت الأبيض

ونتيجه لهذه المحاذير قامت صحيفة الأهرام الغراء

يوم الثلاثاء 14 سبتمبر بعمل تقرير خاص عن قمة شرم الشيخ

وهى التى سوف يحضرها نفس أطراف مباحثات واشنطن

ومن باب الرياء والتملق ولعق الأحذيه المعتاد من كل العاملين
بوسائل الإعلام الحكوميه

ومن باب أيضاً الإستخفاف بعقل القارئ المصرى

تفتق لذهن المحرر أن يجامل الرئيس مجامله فنيه تعبيريه تزويريه

وذلك بتغيير مكانه فى صورة كتيبة السلام الخماسيه

من أقصى اليسار فى الصوره الأصليه الموجوده فى بداية الموضوع

إلى صدارة مسيرة السلام وكأن الرئيس يقود العالم بأجمعه خلفه



الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 003-w-12
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 0041


لم يكن يعلم حينها محرر الخبر .. وفنى تحرير الصوره .. ورئيس
التحرير نفسه أسامه سرايا

أنهم بدلاً من أن يجاملوا الرئيس ويعبروا عن مدى الولاء
والإنتماء والحب الجارف المكنون ، قد حولوا

دوله بحجم مصر إلى أضحوكة العالم .. وحديث وكالات الأنباء

فبدلاً من أن يتحدث العالم عن إكتشاف علمى مصرى

أصبح يتحدث عن إعلام هش وضعيف لدرجة أنعدام الأمانه ، وأن هذا
فى مكان آخر يسمى غش

وقد يودى بفاعله ومساعدينه إلى السجن بسبب فبركة صورة تناقلتها
وكالات الأنباء بمنتهى الأمانه

إلا أصحاب الأمانه نفسها .. تلاعبوا فيها بالفوتوشوب

أنه البرنامج الذى وصل تبجح المصريين فى أستخدامه لدرجه تُخجل
صناع البرنامج نفسه

وبدلاً من تناقل العالم لخبر إحتضان مصر لعملية السلام

أصبح العالم يتناقل الصوره المفبركه من باب الدعابه




الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 33


مواطن هندى يتفقد إعجاز الفوتوشوب التعبيرى المصرى


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Original

شاب أمريكى عبقرى فكرة
جريدة الأهرام أعجبته


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Original-2

وطبعاً المصريين كالعاده
لم يفوتوا الفرصه
____________________________________________

لقد وصل الهطل والعته
والتخلف بعبدة هذا النظام إلى أنهم حولوا إستخدام برنامج الفوتوشوب

وكأنه أسبرين .. لا يحتاج
روشته من طبيب أو رخصه لتداوله

حتى عندما حاول النظام أن
يشوه صورة عدوه اللدود المستجد الدكتور محمد البرادعى

لم يتردد لحظه واحده فى أن
يستخدم الفوتوشوب

وقام بعمل صوره لصفحة أبنه
البرادعى ومكتوب أمام خانة الديانه أنها ملحده



الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Laila


وطبعاً لأن كل شيئ فى
بلدنا العظيم لايعمل بكفاءه ، ولأن مفبرك الصفحه قد تعلم الفوتوشوب

فى بير السلم أو فى إحدى
دورات المجالس المحليه

فقد وقع فى عده أخطاء
فادحه تنم عن غباء منقطع النظير

أهمها أنه أستعان بصفحه
باللغه العربيه من على موقع الفيسبوك

وأدرج فى خانة الديانه
أنها ملحده ، وأقطتع صورة ليلى البرادعى من صفحتها الحقيقيه

ولكن نسى أن يعدل خانة عرض
الصور ويحولها للغه العربيه

وهو خطأ لا يقع فيه إلا
حمار حصاوى مدرب على أعلى مستوى

القوتوشوب برنامج تعديل
وتخليق صور يتم أستخدامه هو وغيره من البرامج فى كل وسائل الإعلام

ولكن بمنتهى الإحترافيه ..
لدرجة أن هناك مسابقات دولية لأحسن تصميمات تمت عن طريق هذا البرنامج

هل عندما قام أسامه سرايا
بفبركه صورة الرئيس كان يريد مثلاً الرد على الصوره التعبيريه

التى وضعتها مجلة
الإيكونومست على غلاف عددها الصادر فى يوليو الماضى؟



الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Econo


أم أنه وبلاشك كان يحاول
أن يضع الرئيس فى مقدمة الأحداث رغماً عن أنف العالم أجمع

وكأن جريدة الأهرام من
الصحف التى تلقى رواجاً عالمياً .. وهى المعروف عنها أنها جريدة إعلانيه

سواء للإعلان عن أخبار
الرئيس وإنجازات الحزب الحاكم الوهميه أو أخبار أمنيه لا علاقة لها بالصحه ، أو
إعلانات عن عقارات

وسيارات فارهه ..أو
للإعلان عن الوفيات؟

وإذا كانت الصحف الحكوميه
سوف تتعامل مع الحقائق بالفوتوشوب وتتخيل أنها سوف تستطيع تغيير

الواقع بهذا البرنامج .. فلنرى
مهارتهم فى تغيير الواقع وقدراتهم الخرافيه فى أستخدام التكنولوجيا

فليتفضلوا يغيروا الواقع
هنا مثلاً



الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Gaz


ولندع المحرر العبقرى
للصور فى الأهرام بل وشركة

Adobe

نفسها صاحبة برنامج
الفوتوشوب يستعرضوا مواهبهم الخارقه فى تغيير الحقائق

__________________________________________________
______

ولاّ على أيه التعب؟؟



الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Multi2






الموضوع منقول




I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that's not why I love you
And I, I like the way, you're such a star
But that's not why I love you
You're so beautiful
But that's not why I love you

I'm not sure you know
That the reason I love you
is you, Being you, just you


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 420173_2888798867354_467759300


عدل سابقا من قبل MiXoLoGY في الإثنين 27 ديسمبر 2010 - 20:50 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.kafrawy.tk
MaI
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
MaI

تاريخ التسجيل : 26/10/2010

العمر : 27


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة   الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالإثنين 27 ديسمبر 2010 - 0:26

هههههههههههههه
بجد انا مش هانسى ابدا ساعه مااتعرف الموضوع ده
حسيت قد ايه احنا صغيرين ووصلنا لهذا القدر من التفاهه وعدم المصداقيه
بجد ده كيان دوله يعنى كان لازم اى تصرف حتى لو كان ارعن لازم يكون بحساب
مش من حقهم يتصرفوا بالشكل الطفولى ده
بس بجد موضوع جامد جدا ومعمول حلو اوى
ميرسى يا طارق وتسلم على الأختيار المميز

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
JASMEN
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
JASMEN

تاريخ التسجيل : 10/11/2010


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة   الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالإثنين 27 ديسمبر 2010 - 0:45



مش عارفه اقول ايه بجد
النتيجه مش تساوي حاجه خالص يا طارق
فعلا كل حاجه بنستخدمها غلط في حياتنا
يعني حتي التكنولوجيا بنستخدمها في التفاهه والهيافه
والحاجات الخايبه
اما عن موضوع الرئيس انه متاخر في الدور
المشكله مش مين قدام او مين ورا المشكله فينا احنا
عايزين دايما نبقي تابعين لدول تانيه
فعلا الله المستعان

الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 971882
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MiXoLoGY
المدير العام
المدير العام
MiXoLoGY

تاريخ التسجيل : 18/10/2010

العمر : 29


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة   الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالإثنين 27 ديسمبر 2010 - 20:55

MaI كتب:
هههههههههههههه
بجد انا مش هانسى ابدا ساعه مااتعرف الموضوع ده
حسيت قد ايه احنا صغيرين ووصلنا لهذا القدر من التفاهه وعدم المصداقيه
بجد ده كيان دوله يعنى كان لازم اى تصرف حتى لو كان ارعن لازم يكون بحساب
مش من حقهم يتصرفوا بالشكل الطفولى ده
بس بجد موضوع جامد جدا ومعمول حلو اوى
ميرسى يا طارق وتسلم على الأختيار المميز

بجد يامي انا كنت في نص هدومي واحنا العالم كله بيضحك علينا
اللي حصل دا بجد فضيحه ماينفعش السكوت عنها
الغش الصحفي وتضليل الناس والمجتمع دا المفروض تبقي عقوبته السجن
بس واضخ انه عجب الناس اياها علشان كدا ماتحسبوش ولا دخلوا السجن
ربنا علي الظالم
نورتي التوبيك يامي واتمني يكون عجبك




I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that's not why I love you
And I, I like the way, you're such a star
But that's not why I love you
You're so beautiful
But that's not why I love you

I'm not sure you know
That the reason I love you
is you, Being you, just you


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 420173_2888798867354_467759300
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.kafrawy.tk
MiXoLoGY
المدير العام
المدير العام
MiXoLoGY

تاريخ التسجيل : 18/10/2010

العمر : 29


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة   الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالإثنين 27 ديسمبر 2010 - 20:58

JASMEN كتب:


مش عارفه اقول ايه بجد
النتيجه مش تساوي حاجه خالص يا طارق
فعلا كل حاجه بنستخدمها غلط في حياتنا
يعني حتي التكنولوجيا بنستخدمها في التفاهه والهيافه
والحاجات الخايبه
اما عن موضوع الرئيس انه متاخر في الدور
المشكله مش مين قدام او مين ورا المشكله فينا احنا
عايزين دايما نبقي تابعين لدول تانيه
فعلا الله المستعان

الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 971882

يا ياسمين الموضوع مش مين قدام ومين ورا
الموضوع اننا اتعودنا علي النفاق حتي علي نفسنا
ماهو المفروض ضحفي زي دا يكون فاهم معني الصوره
واماكن الناس دي
دي معناها امريكا تقود مصالحه بين لسطين واسرائيل في وجود مصر والدوله الخامسه اللي علي اليمين
دا معني الصوره
انما اللي اسامه سرايا عمله يوضح انه مش فاهم حاجه
ازاي مصر تقود قمة مصالحه بين قلسطين واسرائيل في البيت الأبيض؟؟؟
مش عارفين حتي يفبركوها
ربنا عليهم بقي





I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that's not why I love you
And I, I like the way, you're such a star
But that's not why I love you
You're so beautiful
But that's not why I love you

I'm not sure you know
That the reason I love you
is you, Being you, just you


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 420173_2888798867354_467759300
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.kafrawy.tk
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة   الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالثلاثاء 28 ديسمبر 2010 - 0:33

مش هقدر اقول غير حسبى الله ونعم الوكيل وربنا على الظالم والمفترى


حاجة تحزن بجد ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة

الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 971882 الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 971882 الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 971882
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MiXoLoGY
المدير العام
المدير العام
MiXoLoGY

تاريخ التسجيل : 18/10/2010

العمر : 29


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة   الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالثلاثاء 28 ديسمبر 2010 - 10:28

gege mosa كتب:
مش هقدر اقول غير حسبى الله ونعم الوكيل وربنا على الظالم والمفترى


حاجة تحزن بجد ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة

الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 971882 الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 971882 الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 971882

فعلاً حسبي الله وعم الوكيل
الموضوع مش يحزن ياجيجي الموضوع يقهر فعلاً
ان النفاق وصل لمرحله انه يهز كيان دوله ونبقي أضحوكة العالم

لنا الله





I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that's not why I love you
And I, I like the way, you're such a star
But that's not why I love you
You're so beautiful
But that's not why I love you

I'm not sure you know
That the reason I love you
is you, Being you, just you


الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة 420173_2888798867354_467759300
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.kafrawy.tk
 
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كفراوي :: كلام كـبـــيـر :: اه يا دماغى-
انتقل الى:  
المواضيع الأكثر نشاطاً
دعاء
ʂ₥ῖḼ϶ ツ
مود اعضاء كفراوي
صوره وتعليق
25 يناير.. لمن الكلمة اليوم؟
أشتغالااااااااااااات
ليك هنا رساله ملغومه واللبيب بالإشاره يفهم ...
اوجد الاختلافات بين الصورتين
انت لى!!!!!!!!!
انتصار الشعب التونسي .. والرئيس يغادر البلاد
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
MaI - 2323
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
gege mosa - 2026
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
KoKY - 1883
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
remo nail - 1367
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
JASMEN - 1202
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
MiXoLoGY - 1038
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
abosherif - 452
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
HOoOoDA - 209
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
Nana Afify - 148
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
دودو951753 - 121
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_rcapالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_voting_barالرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة I_vote_lcap 
المواضيع الأخيرة
» أشتغالااااااااااااات
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالخميس 21 يونيو 2012 - 19:00 من طرف DeroOo

» difference between thank you & thanks
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالأربعاء 13 يونيو 2012 - 19:17 من طرف DeroOo

»  الفرق بين العشق والحب
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:36 من طرف DeroOo

»  احلى نكته
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:26 من طرف DeroOo

» الشهيد عاطف السادات
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 20:29 من طرف DeroOo

» دنيا سمير غانم تفرج عن صور خطوبتها
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 19:24 من طرف DeroOo

» تصويت بخصوص قسم للمشاكل
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالأحد 3 يونيو 2012 - 13:42 من طرف DeroOo

» مود اعضاء كفراوي
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:40 من طرف DeroOo

» خمسين معلومة عن الرسول (صلى الله عليه وسلم)
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:38 من طرف DeroOo

» اعقاد غريبه شويه
الرئيس مبارك + الفوتوشوب + العقل المصرى = ايــــــــه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تعالوا نشوف النتيجة Icon_minitimeالخميس 31 مايو 2012 - 18:49 من طرف HaLa ElGheriany