كفراوي
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Ezlb9t10


KaFRaWY ... EXPRESS YOUR SELF
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
abosherif
عصو متألق
عصو متألق
abosherif

تاريخ التسجيل : 23/03/2011

العمر : 33

الموقع : saudi arabia

كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب   كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالسبت 10 سبتمبر 2011 - 21:09

يا طير يا متغرب بيتك الاخضر قرب
بعد ما طال مشوارك طلعت شمس نهارك
ارجع عمر دارك وابدا تاني وجرب
اوعى يغرك طيشك ولا تغير ريشك
وعلشان لقمة عيشك تمشي ورا التيار

خوفي عنه بنيته في الغربة وعليته
الاقيك يوم هديته والاحلام تنهار
حاسب امسك تبت في الزرع اللي منبت
علشان بلدك حبت فيك عزم واصرار
صدق المثل القايل ان العود المايل
عمره في يوم ماهو شايل على اغصانه ثمار
تحياتى
محمد الشريف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب   كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالأحد 11 سبتمبر 2011 - 2:55

روووووووووووووووووووعه تسلم يابو شريف يسلم زوقك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
remo nail
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
remo nail

تاريخ التسجيل : 02/08/2011


كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب   كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالسبت 24 سبتمبر 2011 - 19:01

كلمات روووووووووووووووعة
وقصيدة جميلة جدا
تسلم ايديك
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب 54890 كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب 54890
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كفراوي :: الأدب والروايات :: بقلم شاعر-
انتقل الى:  
المواضيع الأكثر نشاطاً
دعاء
ʂ₥ῖḼ϶ ツ
مود اعضاء كفراوي
صوره وتعليق
25 يناير.. لمن الكلمة اليوم؟
أشتغالااااااااااااات
ليك هنا رساله ملغومه واللبيب بالإشاره يفهم ...
اوجد الاختلافات بين الصورتين
انت لى!!!!!!!!!
انتصار الشعب التونسي .. والرئيس يغادر البلاد
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
MaI - 2323
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
gege mosa - 2026
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
KoKY - 1883
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
remo nail - 1367
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
JASMEN - 1202
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
MiXoLoGY - 1038
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
abosherif - 452
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
HOoOoDA - 209
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
Nana Afify - 148
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
دودو951753 - 121
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_rcapكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_voting_barكلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب I_vote_lcap 
المواضيع الأخيرة
» أشتغالااااااااااااات
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالخميس 21 يونيو 2012 - 19:00 من طرف DeroOo

» difference between thank you & thanks
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالأربعاء 13 يونيو 2012 - 19:17 من طرف DeroOo

»  الفرق بين العشق والحب
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:36 من طرف DeroOo

»  احلى نكته
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:26 من طرف DeroOo

» الشهيد عاطف السادات
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 20:29 من طرف DeroOo

» دنيا سمير غانم تفرج عن صور خطوبتها
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 19:24 من طرف DeroOo

» تصويت بخصوص قسم للمشاكل
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالأحد 3 يونيو 2012 - 13:42 من طرف DeroOo

» مود اعضاء كفراوي
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:40 من طرف DeroOo

» خمسين معلومة عن الرسول (صلى الله عليه وسلم)
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:38 من طرف DeroOo

» اعقاد غريبه شويه
كلمات اغنية : ياطيـــر يامتغــــــــــرب Icon_minitimeالخميس 31 مايو 2012 - 18:49 من طرف HaLa ElGheriany