كفراوي
 اشكيك لمين Ezlb9t10


KaFRaWY ... EXPRESS YOUR SELF
 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

  اشكيك لمين

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
abosherif
عصو متألق
عصو متألق
abosherif

تاريخ التسجيل : 23/03/2011

العمر : 33

الموقع : saudi arabia

 اشكيك لمين Empty
مُساهمةموضوع: اشكيك لمين    اشكيك لمين Icon_minitimeالثلاثاء 3 مايو 2011 - 10:01


اشكيك لمين لمين لمين اشكيك لمين

اشعر بقلبي اللي انظلم وياك سنين

اشكيك لمين لمين لمين اشكيك لمين

والخصم انته والحكم اشكيك لمين

منا شكوتي منك اليك ... وفرحتي ودمعي فإيديك

وان كان ضميرك نفسه مابيقدر عليك

اشكيك لمين اشكيك لمين

لمين لمين لمين اشكيك ... ؟

اشكيك لمين وانته الحبيب... واقرب لي من اقرب قريب

أي انسان مهما كان... مهما كان بعدك غريب

انا اداري دموعي واضحك لك ... انا دمعي عزيز ويرخصلك

عشانك عشانك علشان تتهنى

من ناري اعملك جنه

اه عايز ايه اكثر من كده قلب ... ؟

عايز ايه اكثر من كده حب ... ؟

منا شكوتي منك اليك ... وفرحتي ودمعي فإيديك

وان كان ضميرك نفسه مابيقدر عليك

اشكيك لمين اشكيك لمين

لمين لمين لمين اشكيك ... ؟

ياريت قلبي يكون قاسي... عشان يقدر يفوت حبك

وأعيش زيك سعيد ناسي... ولا أسألش على قلبك

لقيت عينيه عليك تبكي... تقول لي اصله مايهونشِ

وحتى روحي تخاصمني ... وقلبي يقول لي ماتظلمشِ

وعشت اسير لاحساسي... واقول يمكن يلين قلبك

احس النار .. احس النار ... احس النار .. بأنفاسي

وده كله ومش عاجبك .. ؟

عايز ايه اكثر من كده قلب.. ؟

عايز ايه اكثر من كده حب.. ؟

منا شكوتي منك اليك ... وفرحتي ودمعي فإيديك

وان كان ضميرك نفسه مابيقدر عليك

اشكيك لمين اشكيك لمين

لمين لمين لمين اشكيك ... ؟

انا عارف ان الموضوع ممكن يكون مش فى مكانه
بس ياريت ميتنقلش
محمد الشريف
 اشكيك لمين Oo584439
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


 اشكيك لمين Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشكيك لمين    اشكيك لمين Icon_minitimeالأربعاء 4 مايو 2011 - 22:52

ياريت قلبي يكون قاسي... عشان يقدر يفوت حبك

وأعيش زيك سعيد ناسي... ولا أسألش على قلبك

لقيت عينيه عليك تبكي... تقول لي اصله مايهونشِ

وحتى روحي تخاصمني ... وقلبي يقول لي ماتظلمشِ

وعشت اسير لاحساسي... واقول يمكن يلين قلبك

احس النار .. احس النار ... احس النار .. بأنفاسي

وده كله ومش عاجبك .. ؟

عايز ايه اكثر من كده قلب.. ؟

عايز ايه اكثر من كده حب.. ؟

منا شكوتي منك اليك ... وفرحتي ودمعي فإيديك

وان كان ضميرك نفسه مابيقدر عليك

اشكيك لمين اشكيك لمين

لمين لمين لمين اشكيك ... ؟




حلوووووووووووووووووووووووة اووووووى


يا محمد

تسلم يارب





اكتر

من رائعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
abosherif
عصو متألق
عصو متألق
abosherif

تاريخ التسجيل : 23/03/2011

العمر : 33

الموقع : saudi arabia

 اشكيك لمين Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشكيك لمين    اشكيك لمين Icon_minitimeالسبت 7 مايو 2011 - 11:07

gege mosa كتب:
ياريت قلبي يكون قاسي... عشان يقدر يفوت حبك

وأعيش زيك سعيد ناسي... ولا أسألش على قلبك

لقيت عينيه عليك تبكي... تقول لي اصله مايهونشِ

وحتى روحي تخاصمني ... وقلبي يقول لي ماتظلمشِ

وعشت اسير لاحساسي... واقول يمكن يلين قلبك

احس النار .. احس النار ... احس النار .. بأنفاسي

وده كله ومش عاجبك .. ؟

عايز ايه اكثر من كده قلب.. ؟

عايز ايه اكثر من كده حب.. ؟

منا شكوتي منك اليك ... وفرحتي ودمعي فإيديك

وان كان ضميرك نفسه مابيقدر عليك

اشكيك لمين اشكيك لمين

لمين لمين لمين اشكيك ... ؟




حلوووووووووووووووووووووووة اووووووى


يا محمد

تسلم يارب





اكتر

من رائعه

لقيت عينيه عليك تبكي... تقول لي اصله مايهونشِ

وحتى روحي تخاصمني ... وقلبي يقول لي ماتظلمشِ

وعشت اسير لاحساسي... واقول يمكن يلين قلبك

احس النار .. احس النار ... احس النار .. بأنفاسي

وده كله ومش عاجبك .. ؟
الف شكر على مرورك
ت
حياتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


 اشكيك لمين Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشكيك لمين    اشكيك لمين Icon_minitimeالسبت 7 مايو 2011 - 12:53

ممكن اخد القصيده دى يامحمد


انشرها على الاكونت عندى

اكون ممنونه ليك

سلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
abosherif
عصو متألق
عصو متألق
abosherif

تاريخ التسجيل : 23/03/2011

العمر : 33

الموقع : saudi arabia

 اشكيك لمين Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشكيك لمين    اشكيك لمين Icon_minitimeالسبت 7 مايو 2011 - 16:32

gege mosa كتب:
ممكن اخد القصيده دى يامحمد


انشرها على الاكونت عندى

اكون ممنونه ليك

سلام
المثل بيقول
--الكريم الذى يجود بما يملك --
فلايمكننى ان اسمح لك او لااسمح بنشرها
ولكنها شئ ملك للكل واكيد هكون سعيد جداانك تنشريها
لانها فعلا قصيده رائعه
تحيـــــــ
ـــ
ـــــاتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


 اشكيك لمين Empty
مُساهمةموضوع: رد: اشكيك لمين    اشكيك لمين Icon_minitimeالجمعة 13 مايو 2011 - 21:14

ميرسى يامحمد

ربنا يخليك يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اشكيك لمين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كفراوي :: كلام كـبـــيـر :: فضفضه-
انتقل الى:  
المواضيع الأكثر نشاطاً
دعاء
ʂ₥ῖḼ϶ ツ
مود اعضاء كفراوي
صوره وتعليق
25 يناير.. لمن الكلمة اليوم؟
أشتغالااااااااااااات
ليك هنا رساله ملغومه واللبيب بالإشاره يفهم ...
اوجد الاختلافات بين الصورتين
انت لى!!!!!!!!!
انتصار الشعب التونسي .. والرئيس يغادر البلاد
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
MaI - 2323
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
gege mosa - 2026
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
KoKY - 1883
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
remo nail - 1367
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
JASMEN - 1202
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
MiXoLoGY - 1038
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
abosherif - 452
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
HOoOoDA - 209
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
Nana Afify - 148
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
دودو951753 - 121
 اشكيك لمين I_vote_rcap اشكيك لمين I_voting_bar اشكيك لمين I_vote_lcap 
المواضيع الأخيرة
» أشتغالااااااااااااات
 اشكيك لمين Icon_minitimeالخميس 21 يونيو 2012 - 19:00 من طرف DeroOo

» difference between thank you & thanks
 اشكيك لمين Icon_minitimeالأربعاء 13 يونيو 2012 - 19:17 من طرف DeroOo

»  الفرق بين العشق والحب
 اشكيك لمين Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:36 من طرف DeroOo

»  احلى نكته
 اشكيك لمين Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:26 من طرف DeroOo

» الشهيد عاطف السادات
 اشكيك لمين Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 20:29 من طرف DeroOo

» دنيا سمير غانم تفرج عن صور خطوبتها
 اشكيك لمين Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 19:24 من طرف DeroOo

» تصويت بخصوص قسم للمشاكل
 اشكيك لمين Icon_minitimeالأحد 3 يونيو 2012 - 13:42 من طرف DeroOo

» مود اعضاء كفراوي
 اشكيك لمين Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:40 من طرف DeroOo

» خمسين معلومة عن الرسول (صلى الله عليه وسلم)
 اشكيك لمين Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:38 من طرف DeroOo

» اعقاد غريبه شويه
 اشكيك لمين Icon_minitimeالخميس 31 مايو 2012 - 18:49 من طرف HaLa ElGheriany