كفراوي
قول مثل واللي بعدك يكمله Ezlb9t10


KaFRaWY ... EXPRESS YOUR SELF
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر
 

 قول مثل واللي بعدك يكمله

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 14:03

ازيكوا يا اهل كفراوي قول مثل واللي بعدك يكمله 481612

لعبه النهارده عبارة عن ان كل عضو هيدخل يكتب مثل شعبى ناقص

والعضو الى بعدو يكمله ويكتب مثل ناقص وهكذا

يارب تكون اللعبه عجبتكوا

وانا هبدأ

الباب اللي يجيلك منه الريح.............


قول مثل واللي بعدك يكمله Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JASMEN
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
JASMEN

تاريخ التسجيل : 10/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 14:39



سده واستريح

حلو اووووي ياكوكي

انا بقي
ان غدا ........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 21:48

لناظره قريب

ع اد لحافك.............


قول مثل واللي بعدك يكمله Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JASMEN
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
JASMEN

تاريخ التسجيل : 10/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأربعاء 8 ديسمبر 2010 - 12:17


مد رجليك

على ما تكحل العمشة......؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأحد 12 ديسمبر 2010 - 0:27

انتي يابت امثالك صعبه اووي ايه ده Smile
حليها وحطي واحد سهل شويه عشان اعرف احل Smile


قول مثل واللي بعدك يكمله Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JASMEN
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
JASMEN

تاريخ التسجيل : 10/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأحد 12 ديسمبر 2010 - 0:35


ههههههههههههههههه
يكون السوق خلص
اصل انا بحب المثل دا
ماما دايما تقولهولي
قول مثل واللي بعدك يكمله 481612

فاقد الشيء ......
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأربعاء 22 ديسمبر 2010 - 2:02

لا يعطيه

حبيبك يبلع لك الزلط .....................


قول مثل واللي بعدك يكمله Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JASMEN
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
JASMEN

تاريخ التسجيل : 10/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالإثنين 27 ديسمبر 2010 - 1:30


ايه دا ؟؟؟
قول مثل واللي بعدك يكمله 442351
انا اللي بقول امثال صعبه
حليه مش عارفه
قول مثل واللي بعدك يكمله 971882
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed samir
عضو
عضو
ahmed samir

تاريخ التسجيل : 20/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالإثنين 27 ديسمبر 2010 - 21:25

KoKY كتب:
لا يعطيه

حبيبك يبلع لك الزلط .....................

وعدوك يتمنالك الغلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ahmed samir
عضو
عضو
ahmed samir

تاريخ التسجيل : 20/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالإثنين 27 ديسمبر 2010 - 21:26

لا يهم السحاب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالسبت 12 فبراير 2011 - 19:47

نباح الكلاب Smile

ادعي علي ابني ...........................


قول مثل واللي بعدك يكمله Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JASMEN
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
JASMEN

تاريخ التسجيل : 10/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالثلاثاء 15 مارس 2011 - 10:23

واكرهه اللي يقول امين

هههههههههههههه
قول مثل واللي بعدك يكمله 481612
احنا بنجيب الامثال دي منين

ولا الستات الكبيره
قول مثل واللي بعدك يكمله 481612

اللي سبق ........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011 - 14:01

هههههههههههههههههههههههههه
اللى سبق كال النبأ
هههههههههههههههههه
دى امثال ستات كبار يا ياسمين
هههههههههههههههههههه
لسانك 00000000000000000000
ههههه فكروا وقوللى الحل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nana Afify
عضو
عضو
Nana Afify

تاريخ التسجيل : 05/12/2010

العمر : 28


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالجمعة 15 أبريل 2011 - 16:45

لسانك حصانك ان صنته صانك

..................

ابنك على ما تربية ... و
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأحد 17 أبريل 2011 - 0:14

ههههههههههههههههههه
ايه يا نانا الامثله الصعبة دى
ابنك على ما تربية و جوزك على ماتعوديه
هههههههههههههه
قول مثل واللي بعدك يكمله 481612
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأحد 17 أبريل 2011 - 0:19

ابعد عن الشر 0000000000000000
فكروا وقوللى الحل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nana Afify
عضو
عضو
Nana Afify

تاريخ التسجيل : 05/12/2010

العمر : 28


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأحد 17 أبريل 2011 - 19:07

هههههههههههههههههههههههه اومال يعنى

ابعد عن الشر وغنيله .... فعلا والله

اللى اخدته القرعه ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JASMEN
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
JASMEN

تاريخ التسجيل : 10/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالإثنين 18 أبريل 2011 - 13:23

هو احنا اي حد يا جيجي
تاخده ام الشعور
ههههههههههه
وعلي راي المثل
اللي متعرفش ترقص .........

قول مثل واللي بعدك يكمله 481612
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأحد 15 مايو 2011 - 14:42

هههههههههههههههههههههههههههههه
هي تقول الارض عوجة
هههههههههههههههههههههه
وعلى راى المثل
ضرب الحبيب ....................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
JASMEN
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
JASMEN

تاريخ التسجيل : 10/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالسبت 25 يونيو 2011 - 22:45

زي اكل الزبيب
هههههههههههههههه

عدو عاقل و لا .......

يلا يا بنانيت

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأحد 17 يوليو 2011 - 17:39

عدو عاقل ولا صديق مجنون
هههههههههههههههههه

ايش تعمل الماشطه............................ Smile


قول مثل واللي بعدك يكمله Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
gege mosa
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
gege mosa

تاريخ التسجيل : 15/11/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالإثنين 18 يوليو 2011 - 6:20

ايش تعمل الماشطه مع الوجه العكر
صح ولا ايه
جيت الحزينه تفرح ............................. قول مثل واللي بعدك يكمله 331822
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالجمعة 22 يوليو 2011 - 4:28

صح ياجيجي Smile

جت الحزينه تفرح ملقتلهاش مطرح

اللي اختشوا..............


قول مثل واللي بعدك يكمله Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
midosamir45
عضو
عضو
midosamir45

تاريخ التسجيل : 08/06/2011

العمر : 33

الموقع : السعودية

قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالسبت 23 يوليو 2011 - 9:30

اللى اختشوا ماتو

ادعى على ابنى .............
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KoKY
كفراوي اصيل
كفراوي اصيل
KoKY

تاريخ التسجيل : 19/10/2010


قول مثل واللي بعدك يكمله Empty
مُساهمةموضوع: رد: قول مثل واللي بعدك يكمله   قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالسبت 23 يوليو 2011 - 9:58

ادعي علي ابني واكره اللي يقول امين

اللي خدته القرعه........................... Smile


قول مثل واللي بعدك يكمله Diamond-cross-pendants
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
قول مثل واللي بعدك يكمله
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كفراوي :: ركز .. فرفش :: منطقة الألعاب-
انتقل الى:  
المواضيع الأكثر نشاطاً
دعاء
ʂ₥ῖḼ϶ ツ
مود اعضاء كفراوي
صوره وتعليق
25 يناير.. لمن الكلمة اليوم؟
أشتغالااااااااااااات
ليك هنا رساله ملغومه واللبيب بالإشاره يفهم ...
اوجد الاختلافات بين الصورتين
انت لى!!!!!!!!!
انتصار الشعب التونسي .. والرئيس يغادر البلاد
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
MaI - 2323
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
gege mosa - 2026
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
KoKY - 1883
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
remo nail - 1367
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
JASMEN - 1202
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
MiXoLoGY - 1038
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
abosherif - 452
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
HOoOoDA - 209
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
Nana Afify - 148
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
دودو951753 - 121
قول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_rcapقول مثل واللي بعدك يكمله I_voting_barقول مثل واللي بعدك يكمله I_vote_lcap 
المواضيع الأخيرة
» أشتغالااااااااااااات
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالخميس 21 يونيو 2012 - 19:00 من طرف DeroOo

» difference between thank you & thanks
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأربعاء 13 يونيو 2012 - 19:17 من طرف DeroOo

»  الفرق بين العشق والحب
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:36 من طرف DeroOo

»  احلى نكته
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالإثنين 11 يونيو 2012 - 20:26 من طرف DeroOo

» الشهيد عاطف السادات
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 20:29 من طرف DeroOo

» دنيا سمير غانم تفرج عن صور خطوبتها
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالسبت 9 يونيو 2012 - 19:24 من طرف DeroOo

» تصويت بخصوص قسم للمشاكل
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالأحد 3 يونيو 2012 - 13:42 من طرف DeroOo

» مود اعضاء كفراوي
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:40 من طرف DeroOo

» خمسين معلومة عن الرسول (صلى الله عليه وسلم)
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالجمعة 1 يونيو 2012 - 12:38 من طرف DeroOo

» اعقاد غريبه شويه
قول مثل واللي بعدك يكمله Icon_minitimeالخميس 31 مايو 2012 - 18:49 من طرف HaLa ElGheriany